Застосування блогів у навчанні іноземних мов у початковій школі
На мою думку блоги можна застосовувати у навчанні. Оскільки вони сприяють підвищеній мотивації учнів своїм оформленням, завданнями, інформацією та цікавинками. Він дає можливість учням розвиватися й виховуватися. Якщо вчитель, який веде блог буде поповнювати його інформацією, спілкуватися з учнями, що вони б хотіли побачити у блозі тоді цікавість учнів значно зросте. Саме наповнення блогу повинно бути доступним для сприймання учнів та мати доцільний матеріал. Блог у навчанні іноземних мов у початковій школі є одним із засобів здобуття знань, умінь та навичок, якими можна користуватися позаурочний час.
Рефлексія
З моїми колегами розробили фрагмент уроку з використання інноваційних технологій "Ротаційні трійки" та "Незакінчене речення". Хотілося б відмітити, що застосовування даних технологій сприяють активному аналізу й обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, засвоєння та закріплення. Тому, ми радимо використовувати інноваційні технології у роботі з дітьми.
Рефлексія "Інтерактивні технології"
Інтерактивні технології на сьогодні є актуальним способом активізувати діяльність учнів. Це щось нове та цікаве. Як для вчителя так і для учнів працювати у співпраці, активно, в позитивній, дружній атмосфері завжди ефективно і приємно. Інтерактивні технології дозволяють зробити навчальний процес більш цікавим та менш втомлювальним,тим часом дають змогу охопити велику кількість матеріалу та проявити себе і висловити свої міркування. Досягти бажаного результату допоможуть інтерактивні технології, якщо їх правльно організовувати і застосовувати.
Рефлексія "Критичне мислення"
Попрацювавши над питанням критичне мислення. Я визначила, що це дійсно процес аналізу, синтезування, обгрунтування достовірної інформації. В якому є здатність змінювати свою позицію на основі фактів та аргументів. Підтвердженням є метод "Fishbone". Даний метод включає в собі проблему, факти й причини та результат. Попрацювавши із методом для себе я визначила, що основною характеристикою критичного мислення є здатність висловлювати свої ідеї незалежно від інших, тобто свобода і самостійність. Для мене це є ключовим у співпраці з дітьми. Де кожен учень проявляє себе і свої можливості. Отже, я вважаю, що саме критичне мислення повинно бути присутнім на кожному уроці, адже воно сприяє активізації знань дітей і допомагає проявляти свої здібності.
Рефлексія "Кейс-метод"
Кейс-метод - це технологія сучасного навчання, яка представляє собою методи аналізу. Прочитавши це, я відразу зрозуміла, що буде не легко. Навіть були сумніви, що я його не зроблю. Але все таки я його зробила! В мене розпочалося знайомство з цим методом через самостійне навчання за допомогою інформації, яку надала Юлія Вікторівна (Дякую). Насправді, мені було тяжко його робити. Переді мною постало багато запитань і не розумніння про, що робити та і як робити. Ознайомившись із інформацією, розпочала створювати кейс-стаді. Який можна переглянути в моєму блозі в "Дидактичних матеріалах". Що я можу сказати про кейс-стаді? Для мене це виявився цікавий метод, який потребує розуміння і знання, як його створювати. Як я розумію - це метод, який дає змогу поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення. В нього є певна структура, яка допоможе правильно його розробити. Я можу радити використовувати кейс-метод на урок в початковій школі, оскільки це дає змогу учням самостійно організовувати процес засвоєного матеріалу, користуватися різними джерелами інформації та працювати цікаво, різноманітно та інтенсивно.
Рефлексія "Хмарні технології"
Моє знайомство з хмарними технологіями розпочалося із того, що ж таке хмарні технології та які програми відносяться до них. Саме на парі я ознайомилася із програмою kahoot. Ця програма на мою думку, дає змогу вчителеві перевірити знання дітей, а учням пограти в певну гру. Чому в гру? Коли я вперше познайомилася з kahoot то, саме через перевірку своїх знань з методики і для мене це було не тільки як перевірити себе, а й пограти в гру. Тому, що це для мене було щось цікаве та нове. Ознайомившись краще з програмою kahoot я дізналася, які ще можливі варіанти створення завдань він має. Як на мене вони цікаві і їх потрібно використовувати у своїй роботі. Тож я рекомендую використовувати kahoot для роботи з учнями.
Рефлексія "Інтернет-ресурси"
Своє знайомство з Інтернет-ресурсами розпочала з Wardsift. Даний ресурс дає можливість попрацювати з текстом, реченнями та словами. Сприяє закріпленню лексичних одиниць. Мені вдалося попрацювати ще з одним ресурсом - це Quizlet. Інтернет-ресур має свої особливості, які мені довподоби. За допомогою нього можна створювати навчальні ігри для учнів, які закріплюють навички говоріння, письма. Для мене це чудова знахідка з якою я б хотіла далі працювати. Тому, що в даному ресурсі можна перевіряти знання учнів з різних сторін. Я раджу використовувати Інтернет-ресурси в роботі з учнями. Тож робіть свої уроки не тільки навчальними, а ще й цікавими та пізнавальними.
Рефлексія "Тьюторіал"
Ознайомившись із Інтернет-ресурсами я спробувала створити тьюторіал. Для мене це взагалі було спочатку нове слово. Далі коли нам розповіли, що це та як його створювати я вже зрозуміла, що це і який результат має бути. Їх можна створювати у вигляді відео, текстів тощо. Я спробувала створити відео-тьюторіали. Ви можете переглянути в моєму блозі в "Дидактичних матеріалах". Для початку я детально ознойомилася з Інтернет-ресурсами Wardsift, Quizlet та розробила крокову інструкцію роботи з ними. Обрала програму для запису і розпочала свої спроби (їх було більше 7). Коли в мене вийшло я зберегла їх та опублікувала в моєму блозі. Отже, тьюторіал - це насправді гарний помічник вчителя, який надає нові можливості.
Рефлексія "Веб-квест"
Ознайомилася із веб-квестом на парі. Дізналася, які є типи веб-квестів, основні елементи та етапи роботи. А також на яких платформах та за допомогою яких ресурсів можна їх створювати. На парі отримала тему мого веб-квесту це: "Подорож до англомовної країни Австраліі" та розпочала підбирати інформацію до веб-квесту. Прийшовши додому вирішила обрати де саме мені створити веб-квест. Спробувала на ресурсах: jimdo.com та ZUNAL.COM. І вирішила, що створю в blogger.com. Моя наступна робота розпочалася із створення самого веб-квесту. Матеріал до веб-квесту я розробила вже дома та розпочала оформлювати його на blogger.com. Можна переглянути в моєму блозі у "Дидактичних матеріалах". Мені дуже сподобалося створювати веб-квест. Для мене це ще один вид роботи, який я зуміла зробити. Отже, я рекомендую використовувати веб-квест у своїй роботі. Це цікаво та корисно!
Рефлексія "LearningApps"
Для збагачення свого веб-квесту я використала інтернет-ресурс "LearningApps". Ознайомившись з ресурсом для себе визначила, що це ресурс який дає змогу перевірити знання та вміння учнів за допомогою різних цікавих завдань. А для учнів це спосіб вправляння в засвоєнні ІМ. Мене приваблює в LearningApps те, що в ньому можна створювати завдання для різних рівнів навчання. Тому, рекомендую використовувати даний ресурс у своїй роботі.
Рефлексія "Застосування медіазасобів для навчання фонетики"
Метою навчання фонетичного матеріалу є формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок. Для того, щоб досягти мети навчання фонетики на допомогу приходять медіазасоби. Вони дають змогу учням вправлятися у вимові звуків, слів тощо. А також прослуховувати ще раз те, що не зрозуміло. Я мала змогу створити фонетичну зарядку за допомогою медіазасобів ви можете переглянути в моєму блозі у "Дидактичних матеріалах". Насправді це полегшує роботу вчителя. Оскільки дані записи можна розповсюджувати між учнями для кращого засвоєння ними. Тож, рекомендую застосовувати медіазасоби для вивчення фонетики.
Рефлексія "Розробка тестових завдань різного типу в мережевому ресурсі"
Рефлексія
З моїми колегами розробили фрагмент уроку з використання інноваційних технологій "Ротаційні трійки" та "Незакінчене речення". Хотілося б відмітити, що застосовування даних технологій сприяють активному аналізу й обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, засвоєння та закріплення. Тому, ми радимо використовувати інноваційні технології у роботі з дітьми.
Рефлексія "Інтерактивні технології"
Інтерактивні технології на сьогодні є актуальним способом активізувати діяльність учнів. Це щось нове та цікаве. Як для вчителя так і для учнів працювати у співпраці, активно, в позитивній, дружній атмосфері завжди ефективно і приємно. Інтерактивні технології дозволяють зробити навчальний процес більш цікавим та менш втомлювальним,тим часом дають змогу охопити велику кількість матеріалу та проявити себе і висловити свої міркування. Досягти бажаного результату допоможуть інтерактивні технології, якщо їх правльно організовувати і застосовувати.
Рефлексія "Критичне мислення"
Попрацювавши над питанням критичне мислення. Я визначила, що це дійсно процес аналізу, синтезування, обгрунтування достовірної інформації. В якому є здатність змінювати свою позицію на основі фактів та аргументів. Підтвердженням є метод "Fishbone". Даний метод включає в собі проблему, факти й причини та результат. Попрацювавши із методом для себе я визначила, що основною характеристикою критичного мислення є здатність висловлювати свої ідеї незалежно від інших, тобто свобода і самостійність. Для мене це є ключовим у співпраці з дітьми. Де кожен учень проявляє себе і свої можливості. Отже, я вважаю, що саме критичне мислення повинно бути присутнім на кожному уроці, адже воно сприяє активізації знань дітей і допомагає проявляти свої здібності.
Рефлексія "Кейс-метод"
Кейс-метод - це технологія сучасного навчання, яка представляє собою методи аналізу. Прочитавши це, я відразу зрозуміла, що буде не легко. Навіть були сумніви, що я його не зроблю. Але все таки я його зробила! В мене розпочалося знайомство з цим методом через самостійне навчання за допомогою інформації, яку надала Юлія Вікторівна (Дякую). Насправді, мені було тяжко його робити. Переді мною постало багато запитань і не розумніння про, що робити та і як робити. Ознайомившись із інформацією, розпочала створювати кейс-стаді. Який можна переглянути в моєму блозі в "Дидактичних матеріалах". Що я можу сказати про кейс-стаді? Для мене це виявився цікавий метод, який потребує розуміння і знання, як його створювати. Як я розумію - це метод, який дає змогу поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення. В нього є певна структура, яка допоможе правильно його розробити. Я можу радити використовувати кейс-метод на урок в початковій школі, оскільки це дає змогу учням самостійно організовувати процес засвоєного матеріалу, користуватися різними джерелами інформації та працювати цікаво, різноманітно та інтенсивно.
Рефлексія "Хмарні технології"
Моє знайомство з хмарними технологіями розпочалося із того, що ж таке хмарні технології та які програми відносяться до них. Саме на парі я ознайомилася із програмою kahoot. Ця програма на мою думку, дає змогу вчителеві перевірити знання дітей, а учням пограти в певну гру. Чому в гру? Коли я вперше познайомилася з kahoot то, саме через перевірку своїх знань з методики і для мене це було не тільки як перевірити себе, а й пограти в гру. Тому, що це для мене було щось цікаве та нове. Ознайомившись краще з програмою kahoot я дізналася, які ще можливі варіанти створення завдань він має. Як на мене вони цікаві і їх потрібно використовувати у своїй роботі. Тож я рекомендую використовувати kahoot для роботи з учнями.
Рефлексія "Інтернет-ресурси"
Своє знайомство з Інтернет-ресурсами розпочала з Wardsift. Даний ресурс дає можливість попрацювати з текстом, реченнями та словами. Сприяє закріпленню лексичних одиниць. Мені вдалося попрацювати ще з одним ресурсом - це Quizlet. Інтернет-ресур має свої особливості, які мені довподоби. За допомогою нього можна створювати навчальні ігри для учнів, які закріплюють навички говоріння, письма. Для мене це чудова знахідка з якою я б хотіла далі працювати. Тому, що в даному ресурсі можна перевіряти знання учнів з різних сторін. Я раджу використовувати Інтернет-ресурси в роботі з учнями. Тож робіть свої уроки не тільки навчальними, а ще й цікавими та пізнавальними.
Рефлексія "Тьюторіал"
Ознайомившись із Інтернет-ресурсами я спробувала створити тьюторіал. Для мене це взагалі було спочатку нове слово. Далі коли нам розповіли, що це та як його створювати я вже зрозуміла, що це і який результат має бути. Їх можна створювати у вигляді відео, текстів тощо. Я спробувала створити відео-тьюторіали. Ви можете переглянути в моєму блозі в "Дидактичних матеріалах". Для початку я детально ознойомилася з Інтернет-ресурсами Wardsift, Quizlet та розробила крокову інструкцію роботи з ними. Обрала програму для запису і розпочала свої спроби (їх було більше 7). Коли в мене вийшло я зберегла їх та опублікувала в моєму блозі. Отже, тьюторіал - це насправді гарний помічник вчителя, який надає нові можливості.
Рефлексія "Веб-квест"
Ознайомилася із веб-квестом на парі. Дізналася, які є типи веб-квестів, основні елементи та етапи роботи. А також на яких платформах та за допомогою яких ресурсів можна їх створювати. На парі отримала тему мого веб-квесту це: "Подорож до англомовної країни Австраліі" та розпочала підбирати інформацію до веб-квесту. Прийшовши додому вирішила обрати де саме мені створити веб-квест. Спробувала на ресурсах: jimdo.com та ZUNAL.COM. І вирішила, що створю в blogger.com. Моя наступна робота розпочалася із створення самого веб-квесту. Матеріал до веб-квесту я розробила вже дома та розпочала оформлювати його на blogger.com. Можна переглянути в моєму блозі у "Дидактичних матеріалах". Мені дуже сподобалося створювати веб-квест. Для мене це ще один вид роботи, який я зуміла зробити. Отже, я рекомендую використовувати веб-квест у своїй роботі. Це цікаво та корисно!
Рефлексія "LearningApps"
Для збагачення свого веб-квесту я використала інтернет-ресурс "LearningApps". Ознайомившись з ресурсом для себе визначила, що це ресурс який дає змогу перевірити знання та вміння учнів за допомогою різних цікавих завдань. А для учнів це спосіб вправляння в засвоєнні ІМ. Мене приваблює в LearningApps те, що в ньому можна створювати завдання для різних рівнів навчання. Тому, рекомендую використовувати даний ресурс у своїй роботі.
Рефлексія "Застосування медіазасобів для навчання фонетики"
Метою навчання фонетичного матеріалу є формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок. Для того, щоб досягти мети навчання фонетики на допомогу приходять медіазасоби. Вони дають змогу учням вправлятися у вимові звуків, слів тощо. А також прослуховувати ще раз те, що не зрозуміло. Я мала змогу створити фонетичну зарядку за допомогою медіазасобів ви можете переглянути в моєму блозі у "Дидактичних матеріалах". Насправді це полегшує роботу вчителя. Оскільки дані записи можна розповсюджувати між учнями для кращого засвоєння ними. Тож, рекомендую застосовувати медіазасоби для вивчення фонетики.
Рефлексія "Розробка тестових завдань різного типу в мережевому ресурсі"
Для збагачення свого досвіду я спробувала створити тестові завдання різного типу в мережевому ресурсі "Socrative". Даний ресурс дуже цікавий тим, що в ньому можна створювати різні типи завдань, які спрямовані на закріплення лексики й граматики. Даний вид мережевого ресурсу цікавий та корисний у використанні тому рекомендую використовувати даний ресурс для створення тестових завдань. В моєму блозі в "Дидактичних матеріалах" ви можете переглянути приклад тестових завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий